מזותרפיה הינה אחד מן הטיפולים הקלים, היעילים והנפוצים ביותר בעולם האסתטיקה. אם גם אתם סובלים מקמטוטים בפנים, צלוליטיס, סימני מתיחה וכד', הטיפול הבא יכול להיות מושלם עבורכם!

מהי מזותרפיה?

מזותרפיה הינה טיפול שמתמקד בדרמיס, שכבת העור האמצעית, על מנת להעניק לשכבת העור כולו מראה צעיר יותר, גמישות, ולחות. במהלך השנים, חל תהליך הזדקנות של העור בגופנו, בין אם כתוצאה מגורמים טבעיים כמו גיל או גנטיקה ובין אם כתוצאה מגורמים חיצוניים כמו היחשפות לשמש, עישון ועוד. עם הזמן, מופיעים קמטוטים שעתידים להפוך לקמטים ובמקביל, העור נעשה פחות אלסטי, יותר רפוי ופחות מתוח. אחת הסיבות לתהליך זה, היא תהליכי ריפוי איטיים יותר בעור. סיבה נוספת היא הידלדלות בחומרים חיוניים לעורנו, כגון חומצה הילארונית, קולגן, אלסטין וכד'.

קצת על ההיסטוריה של השיטהמזוטרפיה

המזותרפיה החלה כשיטת טיפול משככת כאבים עבור ספורטאים ובאנשים הסובלים מכאבי פרקים, אולם עד מהרה עברה גם לתחום הרפואה האסתטית. שמה של השיטה מורכב משתי מילים: מזו – אמצע, תרפיה – טיפול. שיטה זו הומצא באמצע המאה שעברה על ידי ד"ר מישל פיסטור בצרפת ותחילה, שימשה כהזרקה תת-עורית של תרופות שונות.

אט אט, שיטה זו חדרה כאמור לתחום הרפואה האסתטית כטיפול בצלוליט, כאשר זריקות קטנות ושטחיות שהוזרקו לאזור גרמו לשיפור בדילול הדם באזור וזרימה משופרת של דם בין התאים. בהמשך ולמעשה עד ימינו, החלה לשמש השיטה גם לטיפול אנטי-אייג'ינג באירופה ובארצות הברית.

כיצד השיטה עובדת ולאילו אזורים היא מיועדת?

המזותרפיה נודעה לטפל בכל אותם הבעיות שהוזכרו לעיל, לרבות השבת החיות, הלחות והאלסטיות לעור. את המזותרפיה ניתן לבצע בפנים, באזור הפה והצוואר, אזור העיניים, המחשוף, כפות הידיים ועוד. שיטה זו נחשבת לעדיפה מטיפולים המבוססים קרמים שונים משום שבמזותרפיה, החומרים הפעילים מוחדרים ישר פנימה לשכבת העור הפנימית ובכך, יעילותם משתפרת פלאים.

מהם הסימנים המוקדמים לצורך במזותרפיה?

ככלל, תהליך הזדקנות העור מתחיל כבר בגיל 25 ולכן הטיפולים מומלצים כבר מגיל זה ומעלה, במידה ומופיעים סימני הזדקנות הכוללים קמטוטים, כפלים, רפיון באזורים מסוימים בגוף ועוד. כמו כן, עור שאיבד את הלחות שלו והסומק הטבעי כתוצאה מהליכי הזדקנות ושינויים הורמונאליים, יוכל גם לעבור טיפול מזותרפיה. חשוב לציין שאחרי גיל 45 עבור נשים, מומלץ להתחיל בטיפולים כאלה (במידה ולא החלו מוקדם יותר) מכיוון ששינויים הורמונאליים סביב גיל זה בגוף האישה מביאים להתגברות תהליכי הזדקנות העור.

כמה עובדות מעניינות על מזותרפיה

• הטיפול לא מחייב בדיקת רגישות מוקדמת.
  • הטיפול קצר ואורך בין 15-30 דקות בלבד!
  • ההזרקה יכולה להיעשות באופן ידני על ידי מזרק או אקדח הזרקה מתאים ונוח.
  • הטיפול מתאים הן לנשים והן לגברים.
  • הטיפול מתאים לכל סוגי העור.
  • הטפול מומלץ כחלק מההגנה על מראה העור ומניעת הרעה במצבו בעתיד.
  • הטיפול אינו מלווה בסיכונים או בכאב רב.

מהו מספר הטיפולים הנפוץ במזותרפיה?

מספר הטיפולים תלוי לחלוטין במאפייני המטופל, האזור אליו יוזרק החומר וכד'. בממוצע, מספר הטיפולים הנפוץ הוא 5-6, כשכל טיפול מבוצע פעם בשבוע. כמו כן, רצוי לחזור על סדרת הטיפולים פעמיים בשנה.

תוכן שיכול לעניין אתכם:

טלפון:   6737*  073-7079007